.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی: بعد از دولت بازداشت می شوم
اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از اعضا و خبرنگاران خبرگزاری جنبش عدم تعهد (نمنا) به صورت ویژه و با لوح تقدیری به امضای خودش تقدیر کرده است.

به گزارش ندای انقلاب،پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد و عدم توفیق جریان انحرافی در آن، اسنفندیار رحیم مشایی با دعوت از اعضا و خبرنگاران خبرگزاری جنبش عدم تعهد به نهاد ریاست جمهوری از آنها به صورت ویژه تقدیر و با لوح تقدیری به امضای خودش تشکر کرده است.

گفته می شود میزان پاداش های داده شده به اعضا و خبرنگاران این خبرگزاری که با بودجه دولتی و از بیت المال اداره می شود، به نسبت نزدیکی با لیدر جریان انحرافی متفاوت بوده است.

شنیده های تکمیلی خبرنگار ندای انقلاب حکایت از آن دارد که برخی از اعضای این خبرگزاری در این جلسه از مشایی درباره عدم اعتراض به احراز نشدن صلاحیتش برای انتخابات ریاست جمهوری سوال می کنند که وی در پاسخ می گوید بعد از برکناری حجت الاسلام حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات از سوی محمود احمدی نژاد و تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ابقای این عضو کابینه، لیدر جریان انحرافی را دیگر به این وزارتخانه راه نداده اند.

وی همچنین در این جلسه به شدت از اصولگرایان انتقاد می کند و آنها را سیاستمدارانی "فاقد گفتمان" می نامد و مدعی می شود که اگر اجازه می یافت در انتخابات شرکت کند، بدلیل آنکه دارای گفتمان است، حتما برنده می شد.

مشایی همچنین تایید می کند که در صورت پایان یافتن عمر دولت دهم این احتمال وجود دارد که برخی از اعضای جریان انحرافی از جمله خودش توسط نهادهای قضایی بازداشت شوند.

اسفندیار رحیم مشایی پس از برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد در دهه اول شهریورماه سال گذشته نیز از اعضای این خبرگزاری به صورت ویژه تقدیر کرده بود.

گفته می شود که خبرگزاری نمنا برای برخی از سفرهای خارجی اسفندیار رحیم مشایی خبرنگار اختصاصی اعزام کرده است.

این خبرگزاری که از بعد از شکل گیری در اوایل سال گذشته به یکی از تریبون های جریان انحرافی تبدیل شده، کمتر به مسوولیت خود در راستای پوشش اخبار ریاست کشورمان بر جنبش عدم تعهد می پردازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.